Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2013 17:22 - Бабо,какво сте правили с дядо първата вечер като се запознахте
Автор: marmota Категория: Поезия   
Прочетен: 478 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 23.09.2013 17:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 -Питай дядо си той беше по-надървен!


            В училище

-  Росица, кажи ми какво е катализатор?
 -Ами...катализатор е вещество.....и откопчаява второто копче на ризата си.
  Добре Росица, ако откопчееш и тртото копче да ти се покажат катализаторите ще ти пиша 5.

          Покрай БигБрадър

     -Скъпи, стига зяпа този компютър,хайде да си лягаме.
    -Момент скъпа чета една приказка за Едвлвайс.
     -А защо непрекъснато си наместваш пакета?
     -Като си ми купила тесни боксерки,какво да правя.


       -  Скъпи, какви са тези петна по килима
       -Снощи без да искам цъкнах на една икона и като изскочиха едни голи жени,
така се възмутих,че плюх,плюх!


     -Скъпа, искаш ли да правим орална любов?
    -Аз не съм селянка и нищо не разбирам от оране.
    -Добре,събличай се аз ще те науча как се оре косматата нива ,която дядо ми завеща.

    -Боклук ,мръсен кажи ми поне една причина за да не те изхвърля,след като ми изневери?
     -Работя в кабинета на Ореха ,а от там никой не изхвърлят.


    -  Скъпа много си проста, безчувствена и нищо не разбираш от изкувство!
    -Ти ме обиждаш скъпи!Знаеш ли ,колко много чувства влагам и как се напъвам сутрин докато издрусам един натюрморт в тоалетната чиния.


                 В циганското училище
 -  Хасане,кога най-после ще започнете да идвате редовно на училище?
  -Ние госпожо ходим на домашно училище/
 - Какво е това домашно училище?
  Мама и тати ни учат как се правят циганчета,че да вземаме повече помощи от работещи ахмаци като тебе.
  



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marmota
Категория: Поезия
Прочетен: 294951
Постинги: 564
Коментари: 241
Гласове: 1457
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930