Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2013 13:46 - Любовта е вечна, ако междувременно нещо не се случи.
Автор: mirela138 Категория: Забавление   
Прочетен: 521 Коментари: 0 Гласове:
0




- Извикайте шефа си на телефона! - Не мога, зает е. - Но аз съм жена му! - Хе, те всички така разправят. . .................... Съпруга имала връзка с телевизионния техник. - Мъжът ми никога не ми обръща внимание - оплакала му се тя. - Само гледа бейзбол по телевизията. Затова имаме най-големия телевизор в квартала - за да може да гледа мачовете. В този момент чула, че в ключалката се превърта ключ. Съпругът й неочаквано се прибрал вкъщи. - Бързо, скрий се зад телевизора - казала на любовника си тя. Той се скрил зад телевизора, докато съпругът седнал да гледа мач. След десет минути на техника му станало толкова горещо и неудобно отзад, че се измъкнал навън, минал покрай съпруга и излязъл през вратата. Мъжът се обърнал към многострадалната си жена. - Ей, скъпа, не видях съдията да гони оня тип, а ти? ....... Полицай отива на сексолог. - Докторе, когато нощем в леглото целуна жена си, на сутринта намирам странни синини по лицето й. Докторът: - Аха, а пробвали ли сте да си сваляте фуражката нощем? Полицаят: - Ти луд ли си, бе? Още малко ще кажеш и свирката от устата да си вадя нощем...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mirela138
Категория: Забавление
Прочетен: 51374
Постинги: 64
Коментари: 16
Гласове: 53
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930